The 2 superheroes of ours

The 2 superheroes of ours
Semoga kami menjadi anak yang soleh dan pintar

Monday, April 14, 2014

SAYA MAHU KURUSSSSS


waaaa waaaaa waaaaa......sedih!!! semalam masa buka FB, terasa lah nak upload gambar2 masa pergi Taman Burung Kuala Lumpur dan Putrajaya Balloon Fiesta. semua gambar tu ada dalam laptop Mr. Hubby. So, godek2 terjumpa lah folder gambar2 masa honeymoon dan ms dating cintan-cintun dulu.

Oh, terasa mahu korek2 segala isi perut bila tengok gambar zaman dulu. aku kelihatan koooroooooosss @ kurus. oh, rindunya saat2 itu.

I miss this body of mine :( Not so thin and not fat at all. just nice,heeeeee
ni gambar ms dating dengan Mr. Hubby aka Khairil Azwan back to 2007

Ni masa honeymoon. terasa macam Che Ta pulak aihhh....



Miss Syamsiah Abdul Ghani masa bertunang pada tahun 2008

Ni ms merisik. kecik je kan badan aku. nampak comel je.
Gambar khawin masa tahun 2009. Oh ya ni lah tempatnya kami bertemu :)
ni masa tahun 2007 masa aku dgn budak2 vet pergi berkelah di Sungai Tekala.


So aku nak upload gambar aku yang terkini, gambar yang aku ambil masa bawak anak2 pergi tgk burung di Taman Burung Kuala Lumpur. Sangat jauh berbeza yer...sadis sadis sadis....







gemuk....baby fat ada di merata.





sy yg tembam gebu

So, bila dah rasa rendah diri bila tengok gambar2 dulu dan sekarang, aku rasa baik aku bertindak sebelum terlambat. ku rindukan badan ku yang dulu. ku rindukan Syamsiah Abdul Ghani ketika kurus dan muda. Mungkin "keelastikan" kulit aku tidak dapat dikembalikan seperti dulu tapi aku yakin saiz badan aku je yang boleh kembali seperti dulu. So mulai hari ini, aku bertekad untuk memulakan regime menguruskan badan.Insyaallah kawan2. doakan impian saya untuk kurus ni berjaya yer. hehehehe. saya mahu seperti dulu!!!

No comments:

Post a Comment

Thanks for leave me comments and feedback!! Really appreciate it ;)