The 2 superheroes of ours

The 2 superheroes of ours
Semoga kami menjadi anak yang soleh dan pintar

Thursday, April 24, 2014

Day 3: Mahu Kooroos

Waaaaaa, semalam busy benor. x sempat nak update apa yang aku makan untuk program "mengoorooskan" badan aku. Boleh x aku buat entry tu dalam ni? kiranya 2 dalam 1 lah,heheheheh.

ok kita start by Day 2: Mahu Kooroos


ok, semangat untuk kurus membuak2. even petang lepas balik kerja (On Monday) pun sempat aku buat exercise sikit. (sikit je tau,hahah).

So menu aku pada hari ni adalah:

  • Quaker oats + Nescafe (7 am)
  • Nasi goreng (11 am)
  • Nasi putih segenggam + sayur dan ikan goreng (5pm)
  • Nasi putih sesudu + sayur sesudu (9pm) ----- Huh, diet ke ni? macam haus jeeeee.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leave me comments and feedback!! Really appreciate it ;)